Introductie Golfclub Hasselt

De golfbaan

Golfclub Hasselt biedt een mooie 18-holesbaan met daarnaast een Academy Course van 9 holes, op slechts 5 minuten van het stadscentrum van Hasselt.

Het schitterend aangelegde hoofdparcours slingert zijn fairways over de vlakte rond de Demer en vele waterplassen met een streekgebonden flora. Dit weelderige landschap legt je een technisch zeer exact spel op. Toch verlaat zowel de goede als minder ervaren speler de baan met de glimlach op de lippen, wat meteen het aantrekkelijk karakter van deze parkbaan typeert.

Daarnaast is er het uitdagende “Hasselt Golf Academy" Course, dat toegankelijk is voor iedereen en waarvoor geen golfvaardigheidsbewijs vereist is. Deze baan is een ideale springplank voor startende golfers die willen evolueren naar het Championship Course of voor de allerkleinsten die kunnen spelen vanaf de Kids tees.

Golfclub

Ook voor zakenmensen is Golfclub Hasselt de ideale ontmoetingsplaats. Met vier meeting zalen, waaronder een heus auditorium, en een brasserie-restaurant biedt de club sfeervolle faciliteiten in een uniek decor voor elke meeting of bedrijfsfeest.

Daarnaast is de club ook gastheer voor de VVG Topsportschool en de Hasseltse Sportschool, afdeling golf, waar ambitieuze jongeren hun golftalent kunnen ontplooien.

Golfclub Hasselt, da's gastvrij golfen in de Limburgse hoofdstad!

Oplaadpunt

Op Golfclub Hasselt staat een laadpaal met twee oplaadpunten. Gelieve op voorhand de mogelijkheden te bekijken zodat u ongehinderd uw elektrische voertuig kunt opladen. Gelieve deze parkeerplaats vrij te houden voor voor de voertuigen die opgeladen moeten worden.

Openingsuren secretariaat

Maandag: 09u00 tot 17u00