WE ARE HIRING

Golfclub Hasselt werft aan!

Golfclub Hasselt breidt uit! Wij zoeken verschillende profielen. Ben jij enthousiast met een hands on mentalitiet dan ontvangen wij graag je sollicitatie.
Profielen
Zaalverantwoordelijke

Zaal verantwoordelijke

Jobgerelateerde competenties

• gerechten opdienen in de zaal
  • de reservaties noteren en de bezetting van tafels, zalen in het restaurant bijwerken
  • de klant adviseren bij de wijnkeuze volgens de gekozen gerechten en de wijn schenken
  • de bediening in de zaal organiseren en controleren (opmaken van de tafels, samenwerking zaal-keuken, ...)
  • de klant adviseren bij zijn keuze van gerechten al naargelang zijn smaak en de dagsuggestie
  • de bestelling opnemen
  • de klant onthalen bij aankomst in het restaurant, een tafel toewijzen en de kaart aanbieden
  • kassabedragen tellen
  • de planning van het zaalpersoneel opstellen
  • de activiteiten en instructies over de teams verdelen
  • de modaliteiten van een banket, een conferentie bepalen
  • de organisatie ervan coördineren

Persoonsgebonden competenties

• zin voor nauwkeurigheid hebben
  • commercieel zijn
  • omgaan met stress
  • regels en afspraken nakomen
  • creatief denken (Inventiviteit)
  • leervermogen hebben
  • klantgerichtheid
  • contactvaardig zijn
  • samenwerken als hecht team
  • resultaatgerichtheid
  • zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • zelfstandig werken
  • plannen (= ordenen)

Aanbod

• aantrekkelijke verloning naargelang de prestaties

• flexibele uur bespreking

• vooral daguren

• maaltijdcheques

• een toffe werkomgeving

Solliciteer op golf@golfclubhasselt.be

Algemeen

Golfclub Hasselt vindt u op 5 minuten van het centrum dan de stadskern. De club beschikt over een 18 holes en een 9 holes golfbaan, het mooiste terras van Hasselt, een uitstekende restaurant, 4 vergaderzalen en 1 tuinpaviljoen met zicht op de golfbaan. Hasselt is amper een half uur rijden van Euregiosteden als Maastricht, Aken en Luik. De golfclub is zeer gemakkelijk bereikbaar met de auto en beschikt over voldoende gratis parkeergelegenheid. Het is een aangename ontmoetingsplaats voor golfliefhebbers en zakenmensen.

Een succesvolle zakelijke meeting begint bij de ideale locatie: een uniek decor in een ontspannen setting in combinatie met faciliteiten die het verschil kunnen maken. Golfclub Hasselt is die plaats. Onze vergaderzalen waaronder een heus auditorium kunnen elke groep van dienst zijn. De meeting kan uiteraard worden aangekleed met een golf initiatie.

Golfclub

Golfclub Hasselt is een bruisende club, waar iedereen zich thuis kan voelen. Vrouw of man? Jeugd of senior? Beginner of gevorderde? Binnen onze club is er voor ieder wat wils. Maar liefst zes onderafdelingen zorgen voor een club die leeft en waarin iedereen volop de kans krijgt om deel te nemen aan de gezellige wedstrijden. Deze onderafdelingen zorgen samen voor een gevarieerde en goed gevulde kalender.