Start to Golf

Starten met golf?

We kennen het allemaal, met onze moderne levensstijl zitten we het grootste deel van onze dag binnen. We gaan van onze auto naar de bureaustoel om de dag te eindigen in de zetel. Klinkt het herkenbaar? Heb jij ook het gevoel dat je altijd binnen zit?

En ben je klaar om:

• meer te bewegen in de natuur?
  • mentaal en fysiek uitgedaagd te worden in een leuke spelvorm?
  • jezelf even offline te zetten en nieuwe mensen ontmoeten?

Start to golf (01/04/2024)

Kennismaking met golf:
Start to Golf is ontworpen voor alle geïnteresseerden ongeacht hun golfervaring. Je maakt kennis met de golfsport zonder dat je meteen lid dient te worden. Je hoeft ook niks mee te brengen, al het nodige materiaal zoals golfclubs en ballen zijn ter beschikking op de club.
Begeleiding door een deskundige:
Onder begeleiding van een golfpro of initiator zal je je eerste balletjes slaan. Met behulp van tips en tricks maak je kennis met de techniek van de golfswing.
Heel wat enthousiasme:
Je zal enthousiast onthaalt worden door ervaren golfers die graag hun passie delen. Je kan gratis inschrijven met een eigen groep of je sluit aan bij een ander groepje. Samen gaan jullie op ontdekking en beleven jullie de golfsport.

Schrijf je HIER in voor de start to golf op 01/04/2024

Starterstraject op GCHasselt

Het starterspakket is samengesteld door starters in nauw verband met de golfclub en onze lesgevers. GCHasselt biedt iedereen een unieke opleiding aan van drie maanden. Als beginneling word je in de wereld van golf
gedompeld en klaar gestoomd om een echte golfer te worden.

Het starterstraject, what's in it?

1. Golflessen
2. Lidmaatschap
3. Halve set in bruikleen
4. Federatiekaart met verzkering
5. Gratis oefenballen (enkel te gebruiken op de driving-range)
6. Toegang tot de oefengreen
7. Golfboek JUST GOLF twv € 21,99
Daarnaast voorzien wij maandelijkse theorielessen, wedstrijden en meet & plays.