Golfbanen

27 holes in een mooie omgeving

De golfclub bezit een mooie 18 holes championship baan, deze baan is niet uitdagend door zijn lengte, maar door de vele waterpartijen en strafgebieden. Op elke hole is er een waterpartij (van een smalle beek tot een grote vijver) aanwezig. Dit maakt dat de baan voor iedereen de nodige uitdagingen heeft, zonder het spelplezier te beknotten.
De golfclub is ook fier als enige in Vlaanderen een volwaardige 9 holes publieke baan (in 33 slagen) te hebben waarbij iedereen van golf kan komen proeven. Maar laat je niet misleiden, deze baan heeft ook voor de ervaren speler heel veel in petto want je precisie in lange slagen wordt op de proef gesteld, samen met enkele pittige greens zowel qua approach als putting.
Op de publieke baan is er daarnaast ook een 18 holes footgolf. Dit is de eerste in Belgisch-Limburg. Hier werd in 2020 het belgisch kampioenschap georganiseerd.

Ik wil golfen

Ik wil starten