Starterspakket

Ik ga starten

Hasselt Golf Academy (HGA)

De Hasselt Golf Academy (HGA) is een sportieve onderafdeling van onze golfclub. Ze heeft de doelstelling de startende golfers kwalitatief te begeleiden op weg naar de 18-holes golfbaan. Om dit doel te bereiken biedt Golfclub Hasselt een compleet “Start to Golf” pakket aan.

Gedurende 3 maanden kan je onbeperkt oefenen op de driving range, chipping, putting green en de 9-holes golfbaan. De pro's zetten je in 10 lesuren op weg via waardevolle tips en informatie, maar je krijgt pas helemaal het juiste ritme te pakken indien je ook voldoende komt trainen.

Start to Golf of Starterspakket

Deze intensieve opleiding geeft de startende golfer de mogelijkheid om reeds tijdens het programma te groeien in de fascinerende golfsport. Dit “Start to Golf” pakket van maar liefst 3 maanden en 10 lesuren is het compleetste starterspakket van het land. De lessen worden in groepsverband (maximaal 6 personen) gegeven, zodat men meteen andere mensen leert kennen. Alle technische aspecten van het golfen komen aan bod: swingen, chippen, putten, bunkershots en baanmanagement.

Samengevat

Het “Start to Golf” pakket/starterspakket omvat een 3 maanden-lidmaatschap op de 9-holes golfbaan, inclusief toegang tot driving range, chipping en putting green. Bovendien kan men deelnemen aan de golfbegeleidingen die worden georganiseerd door de Hasselt Golf Academy.

En dit voor slechts € 431,00 + € 24,00 federatiebijdrage.

Er zijn verschillende startmomenten per jaar en per seizoen. Contacteer ons voor meer specifieke informatie.

Overzicht van de volledige start-to-golf met de al geplande dagen vind je hier.

1. Verloop starterspakket 2024
2. Startersboek 2024
3. Inschrijving starterspakket 2024
4. Uitleg Badges

Wat voor kledij mag ik dragen?

Ik wil golfen

Ik wil starten