Starterspakket

Hasselt Golf Academy (HGA)

De Hasselt Golf Academy (HGA) is een sportieve onderafdeling van onze golfclub. Ze heeft de doelstelling de startende golfers kwalitatief te begeleiden op weg naar de 18-holes golfbaan. Om dit doel te bereiken biedt Golfclub Hasselt een compleet “Start to Golf” pakket aan.

Gedurende 3 maanden kan je onbeperkt oefenen op de driving range, chipping, putting green en de 9-holes golfbaan. De pro's zetten je in 10 lesuren op weg via waardevolle tips en informatie, maar je krijgt pas helemaal het juiste ritme te pakken indien je ook voldoende komt trainen.

Starterspakket

• Drie maanden lidmaatschap op de 9-holesbaan (Hasselt Open Golfbaan)
  •  Begeleiding op en rond het terrein, deelname aan activiteiten georganiseerd door de HGA.
  • Toegang tot de driving range, de putting- en chipping green,
    de Hasselt Open Golfbaan (9-holes).
  • Gratis golfballen enkel te gebruiken op de driving range.
  • Eén halve golfset in bruikleen.
  • Belgische federatiekaart + verzekering
  • 10 uur golfles
  • 3 uur theorie les ‘on the course’ (1 x per maand in groepsverband)

Men kan kiezen uit onderstaande modules:

1. In willekeurige groep van 4 tot 6 personen aan € 455,00 incl. €24,00 federatiebijdrage.
  2. Eigen groep van 6 personen aan  €455,00/pers.
  3. Eigen groep van 5 personen aan  €474,00/pers.
  4. Eigen groep van 4 personen aan  €506,00/pers.
  5. Eigen groep van 3 personen aan  €560,00/pers.
  6. Eigen groep van 2 personen aan  €649,00/pers.

Er starten meerdere groepen per jaar. Gelieve een inschrijfformulier in te vullen en door te sturen zodat wij de groepen kunnen samenstellen. Pas als wij een geschikte groep met passende data samengesteld hebben gaan we effectief van start.

Wat voor kledij mag ik dragen?

Ik wil golfen

Ik wil starten