Start to Golf

Starten met golf?

We kennen het allemaal, met onze moderne levensstijl zitten we het grootste deel van onze dag binnen. We gaan van onze auto naar de bureaustoel om de dag te eindigen in de zetel. Klinkt het herkenbaar? Heb jij ook het gevoel dat je altijd binnen zit?

En ben je klaar om:

• meer te bewegen in de natuur?
  • mentaal en fysiek uitgedaagd te worden in een leuke spelvorm?
  • jezelf even offline te zetten en nieuwe mensen ontmoeten?

Start To Golf

Jaarlijks op Paasmaandag organiseren we samen andere golfclubs een nationbale start to golf dag.Inschrijven hier voor kan ongeveer een maand op voorhand. Gedurende twee uur ontvang je een volledige uitleg en heb de mogelijkheid om verschillende technieken te leren.

Bij je inschrijving kun je verschillende starturen aanduiden. Wees er wel snel bij want vol=vol.

Inschrijving START TO GOLF

Maandelijks een Gratis initiatieles

We voorzien maandelijks een kennismakingsinitiatie voor individuele golfers. Deze initiatie duurt één uur en is volledig gratis. Inschrijven is verplicht en enkel via de lesagenda. Lukt het je niet? Contacteer ons en wij helpen je graag verder.

Het starterstraject, what's in it?

1. Golflessen
2. Lidmaatschap
3. Halve set in bruikleen
4. Federatiekaart met verzkering
5. Gratis oefenballen (enkel te gebruiken op de driving-range)
6. Toegang tot de oefengreen
7. Golfboek JUST GOLF twv € 21,99
Daarnaast voorzien wij maandelijkse theorielessen, wedstrijden en meet & plays.

Ik wil golfen

Ik wil starten