Golfclinic boeken?

Het aangename combineren?

Wist je dat golf een ideale uitlaatklep is na, voor of tussen een vergadering? Golfclub Hasselt heeft meerdere zalen ter beschikking om verschillende events/meetings tot in de puntjes te verzorgen. De zalen zijn geschikt zowel voor kleine groepen als voor grotere groepen. Informeer naar de mogelijkheden!

Liever een volwaardige golfclinic?

Clinic Shank, 2 uur € 35,00 p.p. (ex. BTW).

Je wilt een compleet verzorgde golfclinic met aansluitend een putwedstrijdje? Dan is deze clinic de ideale oplossing. Je leert hier alle basistechnieken die nodig zijn om te kunnen golfen. Tijdens deze clinic komen de volgende technieken aan bod: de swing, het chippen en putten. Tijdens het putten kunnen de scores van alle deelnemers worden genoteerd. De speler met het minst aantal slagen wint de putwedstrijd.

Mag het iets meer zijn?

Clinic pitch, 3 uur € 45,00 p.p. (ex. BTW).

Ook deze clinic is compleet verzorgd van A tot Z. Je krijgt een professionele uitleg van alle soorten technieken zoals de swing, het chippen en putten. En aansluitend speel je maximaal 2 holes op een echte golfbaan!

Een totaal verzorgde clinic en 9 holes spelen op een golfbaan!

Clinic Driver € 55,00 p.p. (ex. BTW).

Wil je je vrienden, collega’s, werknemers een onvergetelijke ervaring meegeven? Dan kan je kiezen voor deze uitgebreide golfclinic van minimaal 4 uur! Na ontvangst zullen de PGA professionals jullie begeleiden naar de driving-range waar jullie een uitgebreide uitleg krijgen van het spel. Daarna wordt de groep (indien nodig) opgesplitst in kleinere groepen. Alle technieken worden aangeleerd. Vervolgens speel je 9 holes op een echte golfbaan!

Wat voor kledij mag ik dragen?
Alle kledij is toegestaan zolang het maar netjes is en je er goed in kan bewegen. Schoenen met hakken zijn sowieso verboden.